کراتین trec nutrition

ویژگی های محصول:

  • کمک به رشد عضلات، قدرت، ریکاوری و عملکرد ورزشی
  • حاوی 100% کراتین مونوهیدرات میکرونیز شده
  • جایگزینی ذخایر کراتین موجود در بدن
  • مناسب جهت تمرینات سخت و فشرده
  • افزایش انرژی و استقامت حین تمرین
  • بهبود عملکرد ورزشکار

توضیحات محصول:

این محصول عملکرد فیزیکی بدن را در کوتاه مدت و در حین تمرینات با شدت بالالا، ارتقاء میدهد . لازم است بدانیم کراتین TREC حاوی ویتامین C و Sodium نیز می باشد که عملکرد ورزشکاران حرفه‌ای را به شکل چشم گیری بهبود می بخشد و به قدرت و به دستآوردن حجم عضلالانی کمک می نماید . با مصرف این مکمل تنها در طی چند هفته می توانید افزایش قدرت چشمگیری بدست آورده و بامصرف مناسب کراتین ، مقدار قابل توجهی توده عضلالانی بدون چربی بدست آورید . کراتین برای آن دسته از ورزشکارانی که تمرینات قدرتی یا قدرتی-سرعتی انجام میدهند ، محصولی ضروری و در عین حال بسیارمفید می باشد.

مکملی که بیشترین تحقیقات علمی را به خودش اختصاص داده و عملکرد آن در افزایش قدرت ) و درنتیجه عضله سازی ( بی نظیر است . ضمنا این مکمل از ایمن ترین مکمل هایی است که ورزشکاران می توانند مصرف کنند. لالازم است بدانیم که اگر این محصول را با روش بارگیری مصرف می کنید ، بهتر است آن را در این دوره به صورت چند وعده ای مصرف کنید.

نحوه مصرف:

روزانه 1 پیمانه از پودر را به‌ همراه (200 تا 300 میلی لیتر) آب یا آب میوه مخلوط کرده و مصرف نمایید. مصرف 5 گرم در روز برای تمام طول دوره برای کسب نتایج مثبت کراتین کافی است.

ساپلیمنت فکت:

5.0 g**

2.5 g Active ingredaients
3.82 g 1.91 g

Creatine monohydrate

3.36 g

1.68 g Of which creatinew
190.00 mg 95.00 mg

Sodium

90.00 mg (113%*)

45.00 mg (56%*)

Vit.C

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “کراتین trec nutrition”

Your email address will not be published. Required fields are marked *